سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از هنگام بعثتم تا روز قیامت، شفیع هر آن دوتنی هستم که در راه خدا با یکدیگر، دوستی و برادری می کنند. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

تدارک ویژه نزدیکان شهردار تهران برای تسلط بر مطبوعات

برخی نزدیکان شهردار تهران در آستانه برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات در حال طراحی برای انتخاب یکی از مدیران مسئول نزدیک به شهردار، به عنوان نماینده منتخب هستند.

به گزارش رجانیوز، در صورت انتخاب این فرد، اخذ مجوز چندین نشریه با وابستگی مستقیم و غیرمستقیم به شهرداری تهران تسریع و تسهیل خواهد شد.

از مدیرمسئول فعلی روزنامه جوان به عنوان گزینه مورد این طیف یاد شده است. وی پس از آن مورد این پشتیبانی قرار گرفته که قرار است به زودی از سمت خود کنار گذارده شود و به این ترتیب مدیرمسئولی او عملاً منتفی خواهد شد.

وی که دارای مدرک دکترای دامپزشکی است و از حمایت مستقیم مشاور رسانه ای محمدباقر قالیباف برخوردار است، در حالی به عنوان نامزد عضویت در هیأت نظارت برمطبوعات معرفی شده که برخی نزدیکان شهردار تهران در تدارک جلب نظر مدیران مطبوعات شهرستانی با وعده های حمایتی برای اخذ این رأی هستند.

گفته می شود تیم رسانه ای شهردار تهران درخواست مجوز تعداد قابل توجهی نشریه پرهزینه را از سوی مؤسسه همشهری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرده و درنظر دارد با عضویت فرد مزبور در هیأت نظارت بر مطبوعات، روند اخذ مجوز را تسهیل کند.

پیش از این رجانیوز از مخالفت اغلب اعضای هیأت مدیره مؤسسه همشهری با انتشار نشریات جدید که فاقد توجیه اقتصادی است و هزینه های هنگفتی را در بر دارد، خبر داده بود اما تیم رسانه ای فوق با دور زدن هیأت مدیره، تصمیم خود راعملیاتی کرده اند.

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات، فردا (پنجشنبه) برگزار می شود. منبع



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 87/8/1::: ساعت 9:18 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 127

بازدید دیروز: 129 کل بازدید :2493024

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<